Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2008 12:49 - НАРЪЧНИК - как да се взривим
Автор: ganglion Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1248 Коментари: 0 Гласове:
0



Четох днес из интернет, за сходни случаи като мен Ганг, които подлежат на отрязване. И открих една невероятна рецепта. За отстраняване, чрез взривяване! В наръчника ще поместя части от нея. Рецептата изключва всякакви форми на анестезия, или опияняване преди процедурите. 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ВНИМАНИЕ: НАРЪЧНИКА Е ПРЕДНАЗНАЧЕН САМО ЗА ГАНГЛИОНИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВА ПОЛЗВАНЕТО НА НОУ ХАУ ЗА ХОРА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1.Купуваме си ново барбекю - може и пластмасово, за да е горенето по-мощно. И аромата също.
2.Купуваме три кила въглища от близката бензиностанция. Задължително да са в хартиена торба.
3.Набавяме си вълнен парцал. Може от елека на баба си. Трябва да бъде прецизно изрязан.
4.Купуваме газова бутилка. За препоръчване е да е туристическа за да се пренася по-лесо из града. Но в случай че ненамерим и по-голяма може да ни сърши работа. Но не пропускайте да я купите, защото тя е сред основните неща в схемата.
5.Пълним газовата бутилка с газ за горене. Не райски газ, макар и да ми се иска.
6.Тук трябва да добавя и няколко метра оградна мрежа.
7.Тебешир.
8.Запалка или кибрит

Ето как се изпълнява процедурата. Взимаме тоя багаж в торбичка, раничка или в ръце и отиваме на някоя самотна полянка, за препоръчване в покрайнините на най-оживения градски парк.  Там с тебешира описваме кръг. Колкото по-малък толкова подобре. Но е желателно все пак да се побираме в него, заедно с цялото имущество, което влачим на гръб. Описания кръг ограждаме с мрежата.
Вътре поставяме барбекюто. Изсипваме в него въглищата. И ги палим със запалката. За разпалване ползваме чувала в който са били. Когато се разгори добре и от барбекюто започне да капе пластмаса, а димът да се вее в околността пристъпваме към същината на нещата. Сиропираме парчето от бабиния елек с газта от бутилката. След това се увиваме добре в него. Стягаме се старателно. Внимаваме да се припаднем от обгазяването преди да сме изпълнили процедурата до край. Но за мен, такава опастност не съществува, тъй като съм от Русе и на обгазяване съм свикнал.
След като добре сме се напоили с газ и както сме увити в елека се засилваме към горящото барбекю и скачаме с взлом в него. При съприкосновението между газта и горещите въглища се получава взрив, при който всеки Ганг отскача колкото може по далеко. Ето защо превантивно сме направили ограда, заради която разпилените ГАНГ части не могат да се разхвърчат надалеко.

:)

Поздрави от мен Ганг. Остават ми само 20 дни живот в петата й! След това съм аут.



Тагове:   как,   наръчник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив