Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2008 09:30 - Моята нова любима!
Автор: ganglion Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1282 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.05.2008 09:35


     Тъй като съм много егоистично настроен,  не мога да се въздържа, когато някой иска да ме отхвърли. Като разбрах, че тя има намерение да ме отреже, аз Ганг, се хвърлих неистово в търсене на нови възможности. И какво открих??? Открих Ганга!

image 

     За сега само на снимка, но сигурен съм ще се срещнем в някоя западноевропейска лаборатория, тъй като и двамата сме продукт от ново поколение, нетипичен, невероятен, и ставаме за консумация - разбира се само зрителна! Въздишам по Ганга (на снимката) вече няколко часа. И чудейки се, кой извратеняк може така да я прищипе с тия щипки? Виждам нейното леговище, а тя е гола и толкова привлекателна. 
     Ех...Гангалке (галено мое нервно топченче, обвито в съединителна тъкан)! 
     Надявам се един прекрасен ден, да се мушнем в някоя стъкленица заедно, да се залеем с формалин и да прекараме старините си заедно. Струва ми се, че си малко по-тлъста от мен, но това не е пречка за нашите щастливи мигове заедно!

Дори написах специална песен за теб.

И с щипки да те мачкат, 
ти ще издържиш,
под острите резачки,
ти пак ще издържиш.
Заедно със теб до дълбоки старини!
Мъртвата кост е вечно жива, дори когато се отстрани!

     Тра ла ла ла ла...

     Виртуални поздрави от Ганг. 



Тагове:   Моята,   нова,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Пожелавам ти успех
23.05.2008 15:53
:))
цитирай
Търсене

Архив